|
|
|
|---|---|
|
Hej. Ska lackera om min bil och har börjat ta bort listen som sitter runt bakrutan. Undrar när lackeringen är klar, hur ska man kunna få dit dessa lister sen? Måste bakrutan tas ur? /Edvard BMW CS # 4503 | |
|
Du e i full gång me bilen nu ;)) goott..... hoppas den blir kalasfin när den e klar sen! ha de! ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Det är något jag också undrar över. Bobby |
|
|
Jo du måste nog ta bort rutan. |
|
| om du vill lacka den riktigt ska du nog strippa den från allt,lister rutor m.m | |
|
Hej igen. Jepps, full fart. Tid beställd hos lackeraren, men måste byta topplockspackningen först så jag kan köra dit den. NOG, räcker inte för mig. Måste veta 100 %. =) Marconi: Jepps, jag vet. Men man ska inte göra mer än vad som behövs. Eftersom det är list runt bakrutan så hamnar skarven där och kommer inte att synas. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
ok den syns kanske inte men blir den då kanske 100% för dig?? jag anser inte att den blir 100% skall man göra nåt såå skall man göra det riktigt eller såå låter bli,, |
|
| har du förreaten nån schysst bild på din bil så man kan få se före och efter???????? | |
|
Har du någon bild på din egen bil då Marconi? den är ju FET har du skrivit =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.