|
|
|
|---|---|
| Halvförsäkring kostade 235kr/mån förut men efter höjningen kostade den 370kr/mån för mig... en ganska rejäl ökning tycker jag. Undrar om nån har en likadan bil men billigare försäkring och i så fall på vilket bolag? på bilen min har jag Länsförsäkringar. | |
|
Mitt tips är att ringa runt till ALLA bolag och fråga om pris. Det går inte att säga ett bolag som generellt har lägst priser. Så avnjut(??) en eftermiddag i telefonen med de olika bolagen, det kan finnas tusenlappar att tjäna! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Lite drygt 4000kr/år för en 20-åring.....! Det tycker jag närmast låter ganska billigt, trots att det är halvförsäkring! Men som Kalle påpekar, ring runt till ALLA försäkringsbolag, det kan skilja ganska mycket mellan dem! Mvh |
|
|
Ja 4000 kr/året för en 20-åring är ju rena drömpriset! Min 520i E34 kostar 15000 kr/året halvförsäkring hos länsförsäkringar. Snordyrt!!! Knappast att jag betalar den summan... Ibland när jag saknar henne klickar jag här: Länk |
|
|
Till zig försvar kan man dock räkna lite och det är en ganska hög ökning med ca:60%. MEN det är ändå mkt billigt om man jämför med vad jag har läst om vad andra betalar för sina bilar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.