|
|
|
|---|---|
325Ci |
Går de att göra eller?? |
| Stämpla!? | |
325Ci |
Stämpla????????????????????????? |
|
Kan väl inte vara så svårt att spinna med en 325:a ? Det är väl bara att trycka gasen i botten och sedan hålla lite lätt på bromsen för att stå still och bränna gummi... =) |
|
| stämpla.....trycka full gas..... | |
325Ci |
Jo men de automatare..har provat att ge full gas men de går ändå inte..måste typ göra en snabb u-sväng för att den ska snurra runt lite |
|
Lägg däcken i disel över natten så kan du spinna på alla växlar sedan.he he |
|
sebbe_bmw |
Håll full broms och gasa upp den till 4000rp/m sen släpper du bromsen då lär det spinna i väg.... |
andreasp |
eller oxå köpa dej en 325 TDsA den orkar då spinn utan problem (med 225:or) Hehe disel power BMW Diesel Power |
Bjudko |
Eller så låter du bli och slipper framtida utgifter för slitage :O |
|
Du kan lägga den i sportväxlen om du nu har det...Sen varvar du upp motorn sen släpper du den i D litte svårt att berätta men du kan även göra en kick down.... |
|
Daytona_micke |
Tjenis!! Det krävs lite teknik...det blir rätt lätt att man bara bränner lammeller. Prova med att köra iväg lite sakta från stillastående och sen trycker du full broms (då åker bakänden upp) och sedan plattan i mattan... |
|
Hahahah! platan i mattan, den taktiken har jag inte testat! att åka sakta å nita upp den sen Spetta järnet! jag ska testa det =) hohoh //Fredrik |
|
kamber |
det krävs en viss teknink för att spinna med en automatere.. men som tur har ja aldrig haft detta problem...... har gjort det ofta, men testa dig gärna fram-- hehehe /Bujachaka.... |
|
När jag har kört automatare (inte så ofta), har ja stampat ner bromsen å stämpla plattan i mattan, till slut börjar bilen spinna, då är de bara å släppa upp bromsen lite lätt så rör sig bilen sakta spinnande framåt och de bildas ett litet fint moln bakom bilen... Hur trevligt som helst tycker ja... //Cosmos (Ännu ej BMW Ägare) (Har Amazon TILL SALU) |
|
| annars kan man skaffa sig en bil med tillräckligt stor motor.....:) typ 3,5l med stressfläkt. haha | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.