|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har fått lite problem. Till att börja med så har jag fått olja i vattnet. jag antog att det var topplocks packningen som gått. Så jag tog av toppen igår men hittar inget fel varesig på toppen eller packningen?!? Jag funderar på att byta kamkedjan nu när jag ändå har det isär. Men det ser ut som om ena styrskenan för kedjan har gått av! Kan någon se om så ä fallet ? (jag har lagt med en länk till en bild på blocket. det är den vänstra styrningen.) Länk Mvh Robert | |
| Betr'ffande läckaget så kan det ju vara så att du har fått sprickbildningar mellan kyl och oljekanaler. Dessa måste inte synas för blotta ögat. Fråga mig inte hur jag vet... | |
|
om styr skenan för kedjan vore av så skulle det ju finnas kvar den biten som gått av. är topp packningen hel och fin så är det toppen som är pajj, detta behöver inte synas då den kan vara sprucken inne i toppen, och sprikan behöver för den skull inte synas för att den ska läcka in vatten Joakim Eriksson |
|
|
Tack för era svar. Passar en 2.8 topp eller en topp från en -92 3.5 ? Mvh Robert |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.