|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag köpt ett nytt högtalarkit fram och har slöjdat in de nya diskanterna i spegeltrekanterna. Att sedan få dem på plats verkar ju inte direkt vara raketvetenskap. Nästa sak så - när jag nu väl lyckas få högtalarna på plats börjar det bli dags att försöka få en ny cd-spelare på plats. Vilken är snabbaste vägen in i råttboet och vad måste demonteras? | |
|
När jag monterade min nya stereo så tog jag bara loss den gamla och tog fram alla kablar jag behövde genom hålet å sedan köttade in den nya stereon. gick utan problem. Okej lite joks är de ju med allt kablage, men är man tålmodig så är de inga problem alls. |
|
|
går den inte dra ut med byglar eller pinnar kan du om du inte vill förstöta panellen genom att bända kan du ta bort knapparna ovanför stereon och trycka där eller ta bort kåpan inne i hanskfacket eller under ratten och hjälpa att trycka från sidan .j bmwnr1j |
|
|
stereon e väl inga problem att ta ut, har du inga nyckalr till stereon för att plocka ut den,(dom man får när man handlar i affär) mk |
|
| Har du inga nycklar till stereon är det bara åka ner till närmaste bilstereofirma och låna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.