|
|
|
|---|---|
|
hej Ska byta kondensor på kärran, vet ngn vart man kan få tag en till ett rimligt pris? Mvh Peter | |
|
www.kylarjohnson.se eller nån Avanti ÅF eller BMW pris ca 3500:- (-02) på samtliga ställen ( E34 V8) |
|
|
Hmm Tack adressen www.kylarjohnson.se verkar inte finnas. Mvh Peter |
|
| Det sant,jag hittade inte heller.Jag tror,att man får ringa dem som jobbar med kylare.Kanske Du hittar någon kylfirma i Karlstad | |
|
ett litet h för mycket bara.. Länk |
|
| Bildelsimporten i U-sala har kondenssor till min bil för 2300kr (E34)...kanske värt att lyssna där ? | |
| Jag hittar ingen kondenssor hos kylarjonson.Det borde finnas där!! | |
|
har fått svar från avatia Ac center 2395 för kondensorn och 695 för torkfiltret + moms givetvis. det bör ju finnas fler ställen som säljer det. /Peter |
|
| I detta fallet har pirat mycket högre kvalite än orginal, köpte en pirat i mässing och koppar för 2400 i förra veckan. Köper du en original så fär du en ny i aluminium som saltet tar på nolltid igen... | |
|
Vart köpte du din, på avatia Ac center eller? /Mvh Peter A |
|
|
Micki: ring jonsson Läs mek tipset och skruva på MEN dom gör det onädigt krångligt för sig , låt tvärbalken och lysena sitta, ta i stället och släpp på kylaren "vicka" in den och tråckla ut kondensorn ( ev. kan man lyckas få bort fläkten redan innan man tar kondensorn) så slipper man justera in alla 4 lysena igen.... |
|
| Gasar-Magnus.Vilken modell skriver Du Om? | |
| E34 V8 (liksom tipset, men "konceptet" BÖR fungera på även andra modeller...... | |
| En kondensator kostar 2000 inkl.moms + 80:- frakt hos kylar jonson | |
| Ring till "Kylarreparationer". Dom har rätt bra priser, firman finns i karlstad, men jag vet inte exakt vart. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.