|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har tittat på en 325ci idag och som vanligt så undrar man om säljaren sätter ett vettigt pris. :) Lite info om bilen: 325ci-01, 2500 mil, svartmet. M-sportpaket, bakspoiler, ACC, elhissar, elspeglar, airbag, xenon, alcantara klädsel, sportstolar, färddator, multiratt, cd. Svensksåld Pris: 268000:- Europagaranti Vad säger ni om det? När jag tittade på bilen så hade de precis fått in den så den var inte i utställningsskick direkt:) Jag noterade rost på bromskivorna samt några otäcka repor på framhuven. Enligt säljaren så ska bilen se ut som ny när de är klara med den. Långt inllägg, jag vet!:) | |
|
Låter lite dyrt...Du bör kunna få en 330ci för dom pengarna. Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P |
|
| Vad är det för Europagaranti? Är det EuroPlus som säljs i Sverige eller vad menas? Låter vettigt om den är importerad med EuroPlus men annars känns det väl lite onödigt när man fortfarande kanske har några utav original garantierna kvar? | |
|
Tack för svaren! Det är Europlus garanti. Är priset vrkligen för hög Jojje? Den är ändå sv-såld. Vad skulle ni tänka er ge för den isåfall, och är det något jag måste titta extra på? |
|
325TDS |
inge navi/tv? har sett 330CI med de för 250. sv-sålda. |
|
330ci, svensksålda för 250000:-? Var? Hur? När? Måste vara långmilare isåfall. |
|
chrille70 |
Är det 325:an på Jacobssons i Jkpg? Miltalet, utrustningen o färgen "stämmer" i alla fall.... Jag tycker den var lite i dyraste laget, 20 000 för dyr. På Bmw i Umeå har de en 325ci-01, en sv-såld 1-ägarsbil med 2550 mil på mätaren (dock inget M-pkt) för samma pengar. Ur det perspektivet är ju priset på Jacobssons 325 ganska ok...(?) Mvh /C |
sno |
Jag håller med, Vid 250 ær den ett bra køp tror jag. Køpte min 323 - 00 med i praktik all utrusting utom navi (Harman / Kardon MÅSTE man ha nær man køper BMW) , den stod på 4500 ungf. Prutade ner till 210 000 efter mycket debatter. Xenon, Taklucka, Sportstolar, Læder, H/K , vinterdæck o snygga M5-replica 18" me sommardæck. I relation till det anser jag att 250k vore rimligt før 325'a 01 med rimlig utrustning. Tycker det ær lite oserøst att visa bilen i dåligt skick dock, den ska ju givetvis vara blænkande o se ny ut. |
|
Det är Jacobssons 325ci. Ska ta en vända till där när de har fixat bilen! Tycker oxå själv att 250000:- är rimligt för den. Är det något specielt man ska kolla efter när man köper E46 Coupe? |
|
sno |
Ær det den som døk up på BMW Børsen idag før 248k ? Slå till! |
sno |
Vid nærmare titt ser jag att varken færg eller mil stæmmer :) Men denna må vara ett mycket vettigt alternativ iallafall.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.