|
|
|
|---|---|
|
Jag skrev lite förut om att min dog på E4:an. Fick en massa svar på vad felet kunde vara(mycket tacksam). Men inget av dom svaren stämde tyvärr. Nu startar bilen direkt och hostar inte mera. Det som byttes på bilen var: 1: Regulator+rem 2: AC rem 3: Kam rem Kalaset gick på 1988kr på Njurunda Service i Sundsvall. Faan va' nöjd man e'. | |
Bmw ludde |
320i ? har den kamrem ? tordde det var kjedja på den ? Schnell, Kompetent, Zuverlässig. |
| Jorå. Kamrem är det på 320i. I alla fall enligt mekarn och då borde det ju vara så som han säger.... | |
|
Osten, om du har en 320i E36, har du en m50-motor och då har den ingen kamrem! Däremot har den remmar till generator, servopump och AC. Misstänker att det blev en liten kommunikationsmiss mellan dig och mekaren... Mvh |
|
|
...eller så har han inte bytt kamremen men skrivit det på fakturan? Annars är det en duktig mek om han har letat upp en kamrem i den bilen... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Fel av mej. Jag läste inte ordentligt på fakturan. Bara trodde jag såg nåt....Gen-rem står det. Sorry..................... Funkar klockrent nu...... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.