AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
833

Var mäta effekt?

Som rubriken lyder undrar jag var man kan mäta upp effekten på bilen (Stockholm) och ett ungefärligt pris på det? Tackar...
cdabox
vill jag oxo veta

In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra
Åk till Uppsala till ett ställe som heter Autokinito, han tar 1000:-. Värt resan. I Sthlm finns Roffe Lundblads i Bandhagen men det är lite si och så med ordningen där. Rototest är för dyra, de tar 5000:- för en körning.

Qvarnis
Visa användare
1.114
Bonje
M3 E30 Turbo 473Hk/587Nm @1,5 Bar
318Is Turbo 615Hk/662Nm @1,6 bar
VibyRacing i E-tuna. Rullande landsväg, ca 1000:-

Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30
cdabox
merci

In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra
En kompis bromsade sn opel på Auto"FINITO"=) han stod och meckade med gasarna i 2h, sen sa han att tryckboxen var felbyggd och hade sen mage att ta betalt för bromsningen, kostade 3000kr och bilen gick inte ett skit bättre än innan, inte heller fick han nåt papper på bromsningen, min åsikt är att han kunde ha sagt att tryckboxen mm var olämpligt utformad på en gång istället för att jobba med bestyckning i 2h och sen säga att den är uppenbart felkonstruerad, konstigt att han inte såg detta med blotta ögat före han började justera!

Han är säkert duktig på vad han gör, sägs vara bäst i sverige på dellorto b.l.a. men billig och bra att ha och göra med verkar han inte!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.