|
|
|
|---|---|
|
Hej,har beställt däck från Pro Import och konteinern som skulle hamna i Sverige fullassad med däck hamnade olyckligtvis i Norge så nu är leveranstiden flera veckor och premiärracet går 8 maj i Västerås,så nu undrar jag om nån vet nån däckfirma som har 2st 26 helst 27/10.5/15" ligger,helst en firma då det är en annan firma som sponsrar,Tommy i V-ås har inte heller hemma. Kortfattat inga däck inget race. MVh Petri | |
|
Det måste du ordna!Så vi får se på nån bra tid Lyck till Mvh Andreas |
|
|
Ja det här har man ju väntat länge på,men med sin vanliga otur så är det alltid nått.. Bra tid på kall oklistrad asfalt,nja. Petri |
|
| Ärtans kan du väl låna! | |
| Nu har det löst sig tack vare en snäll ärta. | |
|
Snäll Ärta, haha Ja en annan lär vl inte behöva sina på mer än än månad så... |
|
| vart köpper man mt däck någonstans? eller några andra bra däck till ett någorlunda pris? | |
| ska finnas nån firma vid arlanda stad/ arlanda marketing som ska ha hemma | |
| Finns på Skanstulls däck | |
| ingen som har någon internetsida? vad kostar sånna ungefär? eller finns det några andra bra altenativ? | |
|
Petri..Hur gick premiären???? Race to the last drop! |
|
| Världen anropar: Kolla datum :-) | |
|
Men Bäckis vad menar du??Han skriver att han ska köra den 8e maj och jag undrar hur det gick...Tycker det är kul att följa hur det går för honom... Race to the last drop! |
|
|
Inlägg postat 2003-05-02 20:24. Var det jag menade :-) Även jag vill veta hur det går i år, 2005!! |
|
|
LOL.... Tror jag börjar bli gammal.... Stefan.. Race to the last drop! |
|
| till dom som söker så kostar ett par m/t däck som får plats i en e30 ca 1600+moms på skanstuls däck... inte så farligt ju.. någon som kör med sånna? | |
|
jag har 10,50/26/15 m/t slicks, dom kostade runt 2000 kr st ! min bil Länk |
|
| niklas.. riktigt fin bil....... | |
|
tackar, ! Får se om den blir mappad imån ? min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.