|
|
|
|---|---|
|
Kan man ha ett KN-Filter ? Modell litet... | |
| Ju större destu bättre. Både för flödet och reningsförmågan. | |
|
johnjohn: Jag har ett stort pipercross som du kan få köpa. Det är endast testat ett par mil. |
|
cdabox |
köp en cdabox bästa filtret there is In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Hmmmm, vette fan vad man ska ha för filter för att få 500 hk enbart genom ett filterbyte...... He hee. Mvh Kimpa. | |
|
Filtret på bilden räcker till 600+, kommer inte ihåg måtten men det är förbannat stort! 4" anslutning. Länk //Ticco Länk |
|
| K&N har ju ett antal rätt stora filter. Köpte själv ett koniskt med måtten 152 * 120 nånting, ca 230-240 långt + ansl.stos, den har 102 mm innerdiam (4 tum). Sen får man ju tillverka passande adapter i typ rostfritt eller alum. Tillverkade en Adapter i rostfritt som slingrade sig hyfsat..... Det filtret pallar för upp till ca 600 hk. Ring GIK, dom har de flesta K&N filter hemma. K. | |
|
Jag hittade ett ställe där jag kan ha luftfiltret, där dimljuset sitter original, men frågan är om det kommer massa vatten på det då? Ticco: Vart har du köt det där? KN ? |
|
|
Jag köpte mitt K&N filter på GIK turbo. //Ticco Länk |
|
cdabox |
jag säger bara cdabox....pallar lätt för 500 hk In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Krigh: Vad vill du ha för filtret? Jag skulle villja ha det, om du säljer det till mig? |
|
|
cdabox: Ja du måste ju vara jäkligt impad av ditt filter om man kollar ditt nick.... sjukt! //Ticco Länk |
|
|
Fredrik: Det kostar 1200:- nytt, jag vill ha 900:-. |
|
cdabox |
Ticco: nej då jag har bara jävligt dålig fantasi, det var antingen det eller nåt snuskigt =) Men det är ett sjukt bra filter In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Här finns det stora JR filter, rekommenderar art nr. ER10003 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.