|
|
|
|---|---|
| Vet ngn ngn firma i malmöområdet som gör bra toning till bra pris? | |
|
Stimpen stimpen stimpen :) Det kostar att ligga på topp ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Jägersro bilvård ombesörjer toning, men de är inte billigast men bra (har jag hört). Ska lämna in bilen där i slutet på maj för att få en rekond och tonade rutor. |
|
|
space :) |
|
| athena bilservice gör det billigt har jag för mig, ligger vid jägersro ungefär | |
|
exakt vad menar ni med billigt? ...jag bos själv en bit från malmö o fick pris hos en firma här i stan som gör det för 1500:- utan papper.....detta på en E39 sedan.......finns det billigare än så? V8 rockar fett! |
|
|
TripleA: Bor själv i Hbg och vill tona runt om men prisuppgifterna jag har fått ligger på ca 5000kr för 5 rutor. 1500kr var va det nånstans? Och hur många rutor ingick? Utan papper? Ingen garanti då alltså? Filmen kanske trillar av efter nån dag...vecka..månad... Mvh Jimmy |
|
| Jag tror han menar svart. | |
| -dB: Jo det förstod jag. Men jag tänker på garantin. Känner han folket eller. | |
|
Jimmyboy: Detta priset gäller tre rutor på en e39 sedan, jag frågade endast vad tre rutor kostade då man inte får tona de främre sidorutorna...... Utan papper=svarta pengar utan kvitto. Garanti o garanti, han sa att om man var missnöjd eller jobbet inte blev bra så var det bara att komma tillbaka o få det omgjort utan kostnad. Känner inte killen som äger firman men har fått gjort några andra bilar tidigare däremot. Priset på papper ligger på ca 3500 för tre rutor enligt listan...... om du fortf är intresserad så mejla mig så ska du få numret...... V8 rockar fett! |
|
|
ska väl tillägga att han använder metoden där man värmer på filmen på rutorna så det lär nog inte trilla av efter en tid...... V8 rockar fett! |
|
|
Jag tror inte att han gör ett sämre jobb på din om han gör det utan papper !!dvs. om han jobbar med det annars.Ja menar enda skillnaden blir att ni båda tjänar på det!!De flesta företag brukar ju ändå vara måna om sitt rykte. nöjda kunder = fler kunder ! mvh:Johnny bmw,what else!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.