AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
313

Köpa BMW osedd hos Mercedes?

Hej!
Någon som har erfaenhet av Mercedes handlare i tyskland, min farsa är sugen på en 525-92 för 5900 som endast har gått 11900 mil. Kan man köpa den osedd och lita på det?

René

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
5900KR???????
deejaywasp: han menar nog valutan €uro

Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad...
Ja till skickat skall du allt kunna lita på dem. Men faxa upp briefet och en kopia på servicarna, åk till BMW, ge dem chassienummret som står i briefet. För ynka 200:- får du garantieservicar som är gjorda på bilen, gämför dessa med boken. Stämmer de, slå till.
Kör på!

Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den!
Sorry, givetvis menar jag Euro!

Fick ner bilen till 4800 Euro, liten rostskada på förardörren, priset verkar okej eller?

Jo
635
Jojje
Bmw 428i Coupé M-sport 2016..
Tycker inte det låter som det är värt besväret för det priset.Det dräller av sådana runt 50000:- i Sverige,och det priset får du räkna med att din kommer kosta oxå innan allt är klart....Men om den är i extremt fint skick så....

Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P
O NEJ, det dräller INTE av äkta 12000 milare i sverige. Finns nog ytterst få. Men kan hålla med om att det är en aningen överambitiöst. Dock lät det en aningen knepigt med rost. Visserligen gammal, men 12000 mil.
Tja, du får själv avgöra. Tycker du ska skippa bilen om det finns en minsta tendens att ej lita på mätarställningen.
Då är det bättre att kika här hemma
Jag har själv en äkta 525, 8300 milare från 1989 som en äldre ( 85 år ) gentleman har haft sen ny. Men håller med dem växer inte på träd....., har funderingar på att byta bort min mot en touring som gått 16-20000 mil........., vi har bestämt att skippa tysklandsbilen, farsan får antingen köpa min pärla eller hitta en här i Sverige. Tack för alla råd!!!!!!!!!!!!!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.