|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Effekten runt 700hk är med racesoppa. | |
|
Och? MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
Dom där 700hk skulle man ju gärna låna lite av! :) Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Stulit av JoCCe själv... "Hehehe ... Kul att ni orkar spekulera ... Här är lite siffror: (OBS!!! Att modifiera på denna nivå är inte billigt, vill man ha de värsta grejorna så kostar det flis) ... Nybil: 400.000:- Motor: Ca 300.000:- (inkl. MoTeC) Transmission: Ca 150.000:- Stötdämpare: Ca 70.000:- Bromsar: Ca 50.000:- Inredning/mätare/bur: Ca 100.000:- Däck/fälgar: Ca 30.000:- Styling/Lack: Ca 100.000:- Sen tillkommer arbete/slangar/kopplingar/bränsletank mm. mm. ... Nu har ni en liten indikation ... bara att trimma på :) ... PS. JA!!! Det har varit värt varenda krona, jag skulle göra om det om tillfälle gavs men just nu är jag så jävla fattig så t.o.m. kyrkråttorna skrattar åt mig ... Detta är mitt "once in a lifetime project" och jag har lagt ner allt jag äger och har i det, det var inte riktigt meningen att det skulle bli så här omfattande men som många här vet så har det en förmåga att spåra ur när man väl börjar ... Och ska man göra någonting så kan man lika gärna göra det ordentligt ;) ... DS MVH JoCCe" Källa: zatzy.com MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
"när man vill vinna i motorsport..." Jaaså? |
|
|
:) Livet börjar vid 300km/h |
|
| TT: Det var bara ett konstaterande. Jag har för mig att han har dubbla tankar, så skulle dom där 700 behövas kan han plocka fram dom när han vill. Bilen är grym. | |
|
Det grymaste med bilen är att den drar 0,7L milen i motorvägs fart. :) MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
| Vad drömde du sen då? | |
ant |
Det är väl inte helt omöjligt med så pass liten motorvolym och en fläkt som inte laddar förräns långt mycket senare än vad motorvägsfart kräver? Jocce har ju själv lagt ut dessa förbrukningssiffror på Zatzy.com om jag inte missminner mig. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
"Vad drömde du sen då?" Att du hade fel som vanligt... Håll dig till det du kan istället! MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.