|
|
|
|---|---|
|
Hittade denna lilla pryl i handsfacket. Har den någon som helst koppling till BMW och en 528 (e39)...? Blir olidligt nyfiken då jag inte förmår att lösa gåtan. Hjälp mig innan jag bryter ihop fullkomligt. Länk /// Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen /// | |
|
Har en likadan pryl i min men är tyvärr också lika frågande om dess funktion... _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
| det där är väl ett justeringsverktyg till centrigalifuseringsinjektorn..... ;o) | |
| Om du har taklucka så kanske det är den manuella veven, bara en gissning. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tror att nödstängningsverktyg för takluckan ser ut som Ikeas insexnycklar:)) för att skruva motorn manuellt. ///MVH Hasso Länk |
| Tja det var ju bara en gissning, hoppas bara att kvaliten är bättre än IKEAs :)) | |
|
Verktyg för att ta av och på ventilhattar. Asken |
|
|
Tur att mina fingrar grejar det så att jag inte behöver investera i detta verktyg:)) Man lär så länge man lever! |
|
|
Asken: Du har koll - som vanligt. Nu är gissningsleken över. /// Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen /// |
|
|
hasso: Jag har en sån i min bil också men ingen taklucka. :-) |
|
|
Tror att den används till att demontera antennen innan tvätt (Automattvätt.. hemska tanke). Samt en del av det som nämnts ovan. /Stefan Länk |
|
|
Warcow tror alldeles rätt. Fick en sådan när BMW lyckades slarva bort min originalantenn till mobiltelefonen. Fick en ny antenn + verktyg. Gör det med stil. |
|
|
Antennverktyg, ganz richtig! FP |
|
|
Okej då. Ett mültiwerktüg helt enkelt... BMW-Leatherman månne? /// Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen /// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.