|
|
|
|---|---|
|
BYTTE TILL SOMMARHJUL IDAG, SKULLE ÅKA OCH DRA I MER LUFT I HJULEN.GÅR EJ ATT KÖRA FRAMÅT.VERKAR TA I HÖGER FRAM. TOG BORT ALLA HJULEN FÖR ATT KONTROLLERA, MEN SÅG INGET SPECIELLT.... NU VET JAG ATT BROMSARNA RUNT OM ÄR DÅLIGA, SKALL BYTAS V20..MEN DET KAN DET VÄL ALDRIG VARA? DET GÅR ATT BACKA BILEN. ÄR DET NÅGON SOM KAN TÄNKAS VETA???? "BMW make the world faster" | |
|
VAR UTE OCH PROVADE IGEN. DET KAN JU ABSOLUT EJ VARA SOMMARHJULEN, FÖR DOM SATT PÅ FÖRRA SÄSONGEN.PROVADE MED HANDBROMSEN, VERKAR LÅSA SIG PÅ VÄNSTER BAK.FRÅGAN ÄR OM INTE HANDBROMSEN HAR SATT SIG FAST... DET ÄR KONSTIGT ATT DET GÅR ATT BACKA MED BILEN. HAR ALDRIG HÖRT NÅGOT OLJUD FÖRUT FRÅN BILEN... "BMW make the world faster" |
|
netz |
Hade du handbromsen i när du fyllde på luft ? |
|
JAG KOM INTE SÅ LÅNGT. BILEN FUNGERADE PERFEKT I ONSDAGS. "BMW make the world faster" |
|
netz |
Jag hade samma problem höger fram när jag lagt på sommarsulorna,enda skillnaden var att jag kom 200m sen trodde jag framvagnen skulle braka ihop, hade förväxlat en fram och en bakfälg(det skiljer bara en halv tum men det räckte). Annars är det nog bara att ta bort hjulet och lirka loss bromsarna. |
|
Pass upp där, tycker det låter som du har en hjulbult som går in i handbromsbackarna.Har du olika bultar sommar o vinterhjul? mvh/trucker Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Mycket riktigt "trucker". Tog hem nya hjulbultar från jobbet. Fick se idag att en av bultarna vänster bak var lite längre. Kunde inte tänka mig i min vildaste fantasi att felet låg där..... Vilket jävla slarv........................... Tack för alla tips, speciellt från "trucker".... "BMW make the world faster" |
|
|
blacka,kolla så att grejorna höll så att du inte åker omkring med lösa detaljer ,eller hann du inte `åka´ något? mvh/trucker Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
NÄE, BILEN FICK STÅ. SKA KOLLA VÄNSTER SIDA IMORGON, SÅ INGET HAR PAJAT. TROR INTE DET, MEN KOLLAR FÖR ATT VARA PÅ DEN SÄKRA SIDAN. "BMW make the world faster" |
|
| Caps Lock? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.