|
|
|
|---|---|
| Nån som provat? | |
|
nja jag vet ett simons har inte så bra saker alls deras burkar rostar ganska bra och deras dämpull bränns upp på en gång men du får ett grymt ljud men du ska rost skydda dom då duger dom ganska bra icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
Deras färdiga system rostar inte så farligt, iallafall inte det jag hade på 325an. Men en kompis hade universal delar på sin S4 och systemet såg ut som Kaffe efter drygt 1,5år .... Mvh Patrik |
|
|
Glömde säga att iallafall rören till det systemet jag fick var i rostfritt, vet inte om brukarna var det också, de rostade iallafall inte trots att jag spolade av lite färg med högtryckstvätten..... Mvh Patrik |
|
|
Bytte till ett Ferrita system och det var faktiskt billigare än Simons Helt i RF |
|
|
Ett Simons kostar knappt 2000kr på Tegnaby Bildemontering och ca 1000-lappen mer på mekonomen. Mvh Patrik |
|
|
Sandgren, säljer dom nya simons för 2000 på tegnabys bildemontering ???...... Eller hittade du ett begagnat?. är sugen på ett sånt själv. +++++++ brg +++++++ |
|
jeppe_L |
bergas: dom säljer nya! jag har också köpt mitt där...dom e mycke billigare än tex mekonomen |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.