|
|
|
|---|---|
|
Har fälgar som suttit på en E32 735:a, passar dessa på E34 och E39? Måste man kolla vilken inpressning det är för att vara säker. Bultmönstret är väl samma eller? Tacksam för svar! / Matte | |
|
centrumhålet skiljer mellan E34 och E39 iallafall... E39 är större hål, så gamla fälgar från E34an passar INTE på E39an... E32 och E34 har samma vad jag vet.. annars stämmer inpressningen och bultmönster... PS nyare fälgar har utbytbar plastring i centrum och passar då båda modeller av centrumhål. ///danne |
|
|
Tack! Får kolla centrumringen! / Matte |
|
|
E32 till E34 går kanon men inte till E-39 pga större hål i E39. |
|
|
Har kollat detta lite men glömt! Tror dock att det var samma fälgar till e32 och e34, däremot är det ju olika fälgar (olika bredd) till olika varianter av e34, t ex Touring skall ju ha 7"-fälgen egentligen. Sedan borde det ha varit olika inpressningsdjup (någon mm) på e34- och e39-fälgar. Att det vara olika storlek på centrumhålet visste jag inte. Alltid lär man sig något. Tyvärr har jag ingen CDbrännare, annars hade jag kunnat ordna fram en kopia på reservdelskatalog-cd:n (etk 3-00) till en billig penning. Leif L |
|
|
Lägg upp som bokmärke! Länk Mvh /Pewe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.