|
|
|
|---|---|
|
Jag är lite nyfiken..När ska det vara bmwträffar på te.x tullinge raceway? Finns det några bmwträffar i sthlmstrakten som innehåller strippenkörningar? Var brukar det finnas andra bmwträffar i närheten av stockholm? Finns det andra roliga träffar som inte bara har med bmw att göra? Länk | |
|
Rätt dött i huvudstaden eller? Länk |
|
|
Jag tror något är på G den 17e el den 23e el liknande ute vid drottningholm. Kommer säkert snart upp en tråd om träffen. Mvh/soki Länk |
|
|
helgen 23/24 kommer det något speciale:) Asken |
|
|
perfekt, lite hemligt sådär. ;) Länk |
|
|
Härligt härligt .. Lägg gära upp trådar när det händer nått så man kan komma förbi Länk |
|
|
Jo... visst e det så att runt den 23:e 24:e ska vi ha träff... Om jag kan få tag på dig ngn gång Asken så skulle vi kunna bestämma lite å lägga upp en tråd... Vi måste lägga ut en tråd snarast så folk hinner se... Hör av dig e du snäll =) Mvh Tobbe |
|
|
Tommy och alla andra BMW vänner, Nu på söndag 11 maj arrangerar vi "förarträning" på Tullinge och på måndag 12 maj börjar våra "Brostugeträffar". Se äver vår hemsida; Länk för mera information. Göran |
|
|
Måste man ha en BMW för att komma på förarträningen?(Jag antar det) för det är så att jag har en raceglad kompis som kör en vw bora v5... Vad ingår i en "förarträning"? man kör väl med sina egna bilar? Länk |
|
|
Ja, du måste ha en BMW för att köra på förarträningen samt medlemskap i BMWCS(tror att det kan lösas på plats). Förarträning innebär att man kör sin BMW(modell ovidkommande då man kör i olika "klasser") på en konbana, rekommenderas helt klart! Mvh/ Micke t |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.