AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
893

Forum för 8-serien ?

Cl
33
Claus Olsson
735iA-88
840iA-94
Varför finns inget forum för 8-serien ? Finns det för få bilar som rullar i Sverige ? Har innan hittat många bra tips till min 735:a och skulle även vilja ha tips till min nyinköpta 840
netz
Har funderat lite över dé ja o.Man är å kikar på 7serien å lite här å där men ofta stämmer det inte riktigt överens.
Det vore ju helt suveränt att ha ett forum för 8-serien också,
det borde finnas underlag för tycker jag.
Jag är med!
netz
HALLLÅ!
Finns det inte mer intresse där ute för forum för 8-serien.
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Tycker oxå det vore intressant med ett dylikt forum...850/840 är en härlig vagn som jag själv faktiskt kikar lite extra efter(850Csi framförallt)...

Mvh Janne.
Pe
16
Permobil
850i -91
Visst finns det ett intresse för ett forum!
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Förslagsvis innefattar det forumet även 6-serien?

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Pe
16
Permobil
850i -91
Haglund2306!
ingen dum idé. Ett forum med 6 & 8-serien. Både den äldre och kommande 6-serien.
Cl
33
Claus Olsson
735iA-88
840iA-94
Finns det nån som vet vem som bestämmer om forums vara eller inte vara
Claus Olsson:

Skicka ett mejl till:maila@bmwpower.nu
netz
Nu börjar det röra på sig. Det där med 6 och 8 serien ihop är en bra ide,ökat underlag som skapar ett forum med mycket aktivitet i= kul.hoppas det går vägen.
Claus Olsson : Bra initiativ ;-)))
Cl
33
Claus Olsson
735iA-88
840iA-94
Jag har nu mailat till bmwpower och hoppas att det går bra med det nya forumet. Håll tummarna !
netz
J g h ller tum arna !! dè mä ks no .;)))
Al
462
Alexandar
BMW M5-01
Klart 8-serien måste få sitt eget forum
bj
5
bjorn850
850i -94

Det är ju bra med ett forum för 8-serien.

Det blir lättare att hitta inlägg på sin bilmoddell.

Cl
33
Claus Olsson
735iA-88
840iA-94
Svar från BMWpower:
Hej Claus. Vi gjorde en revision av forumen för en tid sedan och vi vill väl låta det sätta sig ordentligt innan vi funderar på att göra om det igen. Men vi har noterat ert önskemål.(slut på svar)

Än finns det väl hopp, tycker jag även om jag tror det dröjer ett tag innan vi får ett 8:a forum, kan inte ni andra oxå "pressa" på lite så går det kanske fortare.
netz
Vad tror ni om det här!?!?
Det går ju att "fejka" ett forum för 6+8serien genom att inleda rubrikerna likadant t ex:
6+8ser.varför går motorn varm på tomgång . tanken är inte att krångla utan att visa att det kanske finns underlag i framtiden.Det är ju bara för BMW Power crew att kolla upp aktiviteten .Sen är det ju upp till oss som är intresserade!!!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.