|
|
|
|---|---|
|
Undra om någon vet Vad det är för bultcirkel + et på en alpina b8 96-. Är det likadant på alla e36:or????? Går det få på 16" på bak hjulen? Mvh Tony Som min gode far sa till mig. Jag har hört, att de gör bilar nu för tiden, som spinner loss på torr asvlat. | |
|
Det är samma på alla E36. Bultcirket 5/120 ET 42 Jag vet inte hur stora bromsarna är, men pröva :) |
|
|
Tack för svaret. Bak bromsarna är samma som m 3,2 bilarna. Som min gode far sa till mig. Jag har hört, att de gör bilar nu för tiden, som spinner loss på torr asvlat. |
|
|
Du kommer ju inte lyckas att få på 16" i fram så, vill du åka med olika dimensioner? Det finns vissa 16" som skall gå att trycka på, men då är de så specialgjorda att man lika gärna kan köpa vanliga 17" för samma pengar. Men du kanske vill ha 16" i bak med högre profil eller så för att raca, vad vet jag. /M |
|
|
Har skicks som bara ligger här. 16" Vill prova den på en bana och behöver mer grepp där bak. Tack för svaren. Som min gode far sa till mig. Jag har hört, att de gör bilar nu för tiden, som spinner loss på torr asvlat. |
|
|
Slicks menar jag, inget annat. Du vet var inte bäst iklassen när det var svenska. Som min gode far sa till mig. Jag har hört, att de gör bilar nu för tiden, som spinner loss på torr asvlat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.