AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
429

Bilen är äntligen klar

Tja!

Sådär efter nästan 4 veckor på verkstad kunde jag imorse äntligen hämta ut pärlan som skadades vid en påkörning i mitten av mars. Bagageluckan, bakre stötfångaren samt lite annat plåt fick lite stryk när en "sossecontainer" körde in i baken på bumsen.
Passade samtidigt på att välja en M-Tech II stötfångare istället för min gamla M-Tech I. Ser otroligt läckert ut tillsammans med Eisenmann utblås. Kändes otroligt skönt att få ratta bettan igen efter så lång frånvaro.

Nu är det dock Valborg här i Uppsala och ett MEGA PARTY bland oss studenter:-)

/D

Grattis Dom.
Gjorde de ett bra jobb på verkstaden då? Valborg, ja det är sant, man kanske inte ska ut och åka fint då-
Johan78>>>de gjorde ett kanonjobb, såväl verkstaden som lackeraren. Kan varmt rekommenera båda: Wennman's Bilplåt samt Uppsala Lackcenter.

/D

P.S Fick en smärre chock när jag frågade vad de fakturerade försäkringsbolaget för kalaset. 35000 snabba . Sanslöst. Tur att man ej var vållande så jag slapp betala vagnskadesjälvrisken.

Ha'de

/D

dominik: grattis får man väl säga :) , föreseten var ligger uppsala lackcenter?

Soki>>>I Boländerna industriområde, ganska nära Pharmacia Biotech.

/D

ligger den en hydro precis över gatan?
Soki>>>nej, inte där. Adressen är :
Uppsala Lackcenter AB
Sofielundsg. 6, 753 23 UPPSALA 018-71 15 17

Du kör Björkgatan mot Shell Kungsporten. I höjd med Pharmacia (vänster sida om gatan) svänger du höger mot Sh Bygg, kör in på den stora parkeringen där och du kommer se företaget där. Mycket trevliga att göra med. Såväl Novation som Phillipson anlitar dem så de är garanterat duktiga.

/D

aha okej.. tackar :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.