AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
488

värdering m535-86

Hej!
Jag undra om någon kan hjälpa mig med vad som är ett rimligt pris för en M535 86 års modell den har gått ca 15000 mil , den är lite matt i lacken men förövrigt helt ok, ingen större extra ut rustning har den.

Jonaz
Hej Jonas

Känner mig som en papegoja: Har den servicebok och är den välservad?
15' mil är inte mycket, har 3,5 liters sexan skötts som den skall håller den i evigheter.
Att den inte har en massa extrautrustning gör inget, det blir bara mindre ting som kan gå sönder med tiden.
Skulle gissa på 20-25 tusen om milen stämmer (men det är bara en gissning).
Tack för ditt svar, tillägga är att det följer med nya 16" alu fälgar med nya däck och 8 st lagliga vinter däck , servicen är sköt som den skall på den, jag är inte så insatt i bmw så jag vet inte om detta gäller alla m535 men denna har automat låda också.

Jonaz
Möjligen drar automaten ned priset ngt, det brukar bli dyrt att renovera sådana och chanserna blir större ju äldre bilen är. Kring 20 tror jag är rimligt.
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Är den i bra skick och miltalet stämmer så bör 20000 kr vara ett rimligt pris... Vad begär säljaren för den då?

///Tomas
528i -86
Halloj....Jag ska bara säga att är den servad som den ska,och att milen stämmer,och personen ifråga släpper den för 20000:- så skulle jag åka nästan hur långt som
helst för att köpa den!!!!!!(nu behöver jag ju inte det för jag har en redan som gått lite mindre,men köptes för ganska mycket mer pengar,men det gör inget för den är underbar)Det är ju förhelvete en KLASSIKER.
Köp den!!!

Mvh Mathias
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.