|
|
|
|---|---|
|
Vill bara sprida min glädje över min blivande vagn. En 520 -96:a, E34 kommer snart stå i mitt namn och till mitt förfogande. Nu har jag satt in annons på min gamla bil, 316 -89:a. MÅSTE bli av med den i helgen. Fasen vad skönt det ska bli med en ordentlig BMW. | |
|
Eh...ok? roadZter |
|
| Ok, 520 är kanske ingen sportbil men fasen vad skönt det ska bli med lite nyare bil än -89. Här är en som blir glad för det lilla:=) | |
|
Bara att grattulera och hoppas att du blir av med den gammla. Gött att åka BMW |
|
| Grattis! | |
elof |
alltid kul att byta bil GRATTIS |
| Bilen är fulldokumenterad, hämtad i Tyskland, 6 månader gammal av nuvarande ägaren. Fulldokumenterad och servad. Står i värmegarage mm mm. SUPER skick. Det ska åkas en rejäl runda nästa vecka när jag hämtar den. | |
|
Grattis till bilköpet! köpte själv en 520i E34 igår, dock en -88. Så vi sitter i samma båt...båda vill sälja en E30 ;) Min 323a måste bort, svårt att ha två bilar men bara en parkeringsplats. Ibland när jag saknar henne klickar jag här: Länk |
|
|
Gratulerar! Även jag är sugen på att byta min E30 mot en E34. Problemet är att jag trivs så förbannat bra med min 320 :-) Vi får väl se vad som kan hända framåt sommaren! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.