|
|
|
|---|---|
|
Såg att det var någon Bmw anmäld! Någon härifrån? | |
\\\M 325i ZENDER/// |
verkar inte d.........synd måga säger att deras bmw e den snabbaste....snack som vanligt....... potten ligger på 30 000kr till vinnaren..... FD, ///lila ljus\\\ |
| Jag var med!!!=) | |
\\\M 325i ZENDER/// |
hur gick d? FD, ///lila ljus\\\ |
|
MMmmm! Körde du i akalla? Tyckte jag såg en mörk alpina där... hur gick det undrar jag också? Hade nog trott att man skulle få se några fler Beemers iaf.. |
|
|
bmwandy!!! jo, det var jag. hade otur att få möta jocce o hans super evo, i första racet så det var ju bara o säga tack för mig!!!!=).. Min e ju original lixom!!!!(än så länge)...... trodde jag osså skulle få se fler bimmers, men icke sa nicke!!!! |
|
|
Japp då var man anmäld till nästa del tävling! så då blir vi i alla fall två! :) Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Anmäld till race 2 oxå. Fast inte i Beemer tyvärr... Qvarnis |
|
|
Qvarnis Jasså är det dags att damma av hö fläckten nu! Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Froberg_Racing: Förhoppningsvis till Emmaboda 17/5. Sen gäller det ju att få valuta för pengarna typ. Streetrace är ju bra mycket roligare än att åka på strippen. Qvarnis |
|
|
Qvarnis: Jo det får man ju hålla med om, inget slår ju den adrenalin kicken man får när man kör ett streetrace!! :) Livet börjar vid 300km/h |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.