|
|
|
|---|---|
M3-Mackan |
Tja! Undrar om någon vet vad som skulle kunna vara glapp på min M3a. Ibland när man kör lugnt(sakta) och växlar från 1an till 2an klonkar det till under bilen precis när man trycker ner koppligen. Sen händer det även att det dunkar och skakar(från växellådan?) när det är på gränsen till hjulspinn. Någon som har vart med om något liknande? -Mackan- |
| motorfästena eller växellådskudden om de inte e klassikerna silentblocken | |
|
Mackan> är det din bil som brukar stå utanför statoil i stan? såg den där idag. Va ren den var... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
M3-Mackan |
Mr Henke. Tackar. Johnte Jo, det är min som brukar stå vid statoil, bor ju på stationsg. så jag utnyttjar kommunalparkeringarna nu när det är strejk :) Tvättde den i förrgår, men det var ju bortkastat nu när de vart snö inatt. Verkar vara dåligt med race här i Lule? -Mackan- |
|
Jo rejsen har väl inte kommit igång än. Men det brukar vara rätt dött ändå. Jag måste fan besikta min snart. men det finns inte tid förns i juni hörde jag av en jobbarkompis. Faaaaaaaaaaaan... Skulle besiktat senast december, hmmm. Ska du till pite nästa helg? Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
M3-Mackan |
Jo, får hoppas det blir bättre till sommarn, fast i pité brukar det ju vara bra. Får se om man ska dra dit. Det är väl den 10e va? Besiktade min måndags fast då var jag ju i och för sig i Gve och besiktade UA skönt som fan. -Mackan- |
|
jo det är en 10e... det blir en stressig helg ska jobba + pite + skotermässan på arcus. Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
M3-Mackan |
Ok, får se om det blir att åka. Men just nu ser de mörkt ut. Skatt+försäkring+garage(som inte är de billigaste i Lule), tungt när man pluggar och bara har CSN pengar. men man får väl se den 10e.. -Mackan- |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.