|
|
|
|---|---|
|
Tja.. Vad kostar det ungefär att lämna in fronten för lackering? Kan man lacka en hel front själv? Nånn som har gjort det själv? En polare sa att det kostar från 2500:- och uppåt..Låter fruktansvärt dyrt.. Tacksam för svar Länk | |
|
Jag får en front lackad nu i veckan för 1500 inkl material, tyckte det kändes dyrt.... lite offtopic, din bil var skrämmande lik min! absolut allt är lika utseendemässigt, t.o.m fälgarna! Usch! tur jag ska kasta på en lumma front nu istället.... |
|
|
Ju du kan få fronten lackad för 1500 faktiskt om du kommer till Värnamo kompis............ ...::Kristijan::... |
|
|
Är det svart då eller med kvitton och hela köret? Ännu mera offtopic: Jocke Plåt..Har du några bilder på din pärla? ..Är så rackarns nyfiken! :D....JAg ska också köpa en ny front..en dietrich "audi rs4 look" Ruskigt snygg...Länk <---där finns den Länk |
|
|
Tyvärr svart då, men i en firma så klart (får ju inte nämna den)............. ...::Kristijan::... |
|
|
själv lackar jag för en femhundring.. ---- Min FD,M3 DAYTONA Länk ---- |
|
|
m3efl...du bor ju i stlhm kan du inte berätta var det är billigt nånnstans? Länk |
|
|
Njae, bilder har jag , men den ser så tråkig ut utan nya fronten, nu beställa ny vinge oxå, kan ju inte likna nån annan! kan maila en bild när lackeraren är klar.... |
|
|
Jag lackade front bakkjol lister speglar samt domkrftsskydden för 3000 kr inkl färg och jobb tyckte det var bra pris dock svart !!! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Fasen också!! allihop lackar ju "svart".. JAg vill också ha kontakter =( Ingen som vet nånnstans där det är billigt ? på det lagliga viset alltså=) Länk |
|
|
Fasen också!! allihop lackar ju "svart".. JAg vill också ha kontakter =( Ingen som vet nånnstans där det är billigt ? på det lagliga viset alltså=) Länk |
|
|
Nu har man beställt tid hos lackeraren!! 2500:- inkl moms skulle han ha för att lacka ner fram och bak och sidorna!!! jag tyckte det var ett mycket överkomligt pris!!! och han är en mycket seriös lackerare!!! det enda jag ska göra själv är att ta loss bak och fram stötfångarna och komma med dom lösa och sen komma in med bilen för att lacka "sidorna"!! JMK |
|
|
Lackerar hela mitt kjolpaket för 1300:- inkl färg 800:- för 1 liter slipningen stod jag för... vinge , bakkjol , framkjol , skärmbreddare , sidokjolar och M3 speglar... Dock så har inte börjat än då jag inte bestämt mig om jag ska klarlacka allt också ? gör man sånt på alpinvit färg ? /Mvh Göran |
|
|
Ännu mera otur. JMK bor ju i norrbotten så jag kan inte ta kontakt med hans lackerargubbe.:( Länk |
|
|
Tommy^ : det är ju en bit från där du bor!! det var ju synd!!! //JMK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.