|
|
|
|---|---|
|
Sv-såld, 14.000 mil med massor av godis! 16" original fälg. Ny lack osv. Dock saknas servicebok men bilen går som en klocka och verkar välskött! Vad är ett vettigt pris? | |
|
Oj, svår fråga. Är du spekulant? Om den är välskött borde dock servicebok finnas...finns det några kvitton? Jag skulle definitivt M-testa den för att verkligen ta reda på bilens hälsa. Om bilen är i bra skick och milen ärliga skulle jag föreslå ett pris mellan 70-90 tusen. Väldigt svår prisbild då det finns relativt få sv-sålda ex. och de är ruskigt eftertraktade vilket har drivit upp priserna på just E30 M3 jämfört med övriga E30 syskon. |
|
|
Jupp, jag är spekulant. Det finns en hel mapp med kvitton och papper. Jag är väldigt sugen iaf. Får se vad som händer i veckan. Bak bussningarn är slut, men har fått ett pris på 1300 för byte hos verkstad. Annars gick den igenom bes. 01-08-31 |
|
|
Bilen verkar väldigt fin...Vad skall säljaren ha för den? Tycker att du skall M-testa den om du verkligen är sugen. De 1300 det kostar är det definitivt värt. Finns ett ganska bra begtest på hela E30 serien (inkl. M3) i Teknikens värld ifrån 1994. Tror det var några grejer att se upp med på M3:an. Räkna med att bilen fått bekänna färg under de 14' milen... Lycka till och återkom gärna med detaljer! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.