AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.295

Bilen bara dog när jag hade den på tomgång!

Sida 2 av 2
Kr
117
Kruppe
323i-84
325iM-88
Teres: Nä jag får inte igång den, men jag ska lämna iväg den nu på måndag så jag hoppas att det ska lösa sig snart i alla fall. Det blir nog ingen bmwträff dess värre för min del den här vändan men det blir ju fler:) Bara bilen går igång nån gång så ska jag ta mig till en träff jag oxo, har aldrig vart på någon än så man ser ju fram emot sin första. Vad skönt att det inte va något allvarligt fel på bilen din för jag håller på å blir tokig på min. Ha D så bra så medelar jag hur det går med bilen när jag vet någé mer.

Hellre leva en dag som varg än 100 år som får!
Ta loss slangen från bränsle filtre å provstarta pumpar de inte fram bensin så e de pumpen eller reläna ,men koppla pumpen direkt till batteriet innan du köper ny (billigare så om den fungerar 2300:- ny)funkar den så e de reläna.

alapää
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Kruppe: kommer du nån vart med bilen ? Min har då inte jävlas nå mer nu *skönt* Hoppas du har fixat bilen din

Mvh Teres =)
Kr
117
Kruppe
323i-84
325iM-88
Teres: Ja du, vi får se i slutet av den här veckan, bogserade den till en kille som skruvat BMW i många år i måndags morse. Jag skulle höra av mig i slutet av veckan så skulle han väl kunna säga något om mitt problem trode han.Skiver vad han säger när jag pratat med honom. Va du iväg på träffen eller?

Mvh: Kruppe

Kr
117
Kruppe
323i-84
325iM-88
Teres: Äntligen har jag fått igång min bil!!!! Det va tydligen impulsgivaren och ett kabelbrott som spökade. Nu är det bara rosten å lite ny lack som ska fixas innan man kan börja fixa dom lite roligare sakerna(trim). Läste att det va någon dum jä*el som vart på din bil å sabbat den, fan vad tråkigt. Hoppas att det inte blir allt för dyrt för dig å fixa.

Mvh: Kruppe

Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Vad kul för dig att du har fått i gång bilen =) Jo det var ju lite tråkigt att nå cp inte hade kunnat låta bli bilen =/ varför ens försöka bryta sig in om man inte ens klarar av de. uscha finns för mycket amatörer lär jag säga som förstör mer en dom lyckas komma åt*suck*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.