|
|
|
|---|---|
|
kan man ha äkta racingstolar i en 352:a ? Hur går de med upp och ner fällningen av stolarna ? Hur mkt får man ge för ett par bättre begagnade stolar? Får man ha dom? Nån som har så i sen bil, några bilder kanske? Tackar o bockar för svar..MVH //X I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! | |
|
nehe, de va inte o tänka på de ? I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
*Det är väl bara att sätta i dom förutsatt att underredet är lika. *Upp & nerfällning underlättas med upp & nerfällbara stolar faktiskt=) *Priserna varierar beroende på om du ska ha typ stålrörs-stol eller MOMO´s värsta kolfiber-stol. *Originalbältena är tvungna att sitta där vid besiktning, fastän du kanske har 3-punktsbälten redan. Ganska sjukt men så ligger det till här iaf... *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Jag har Cobra Monacostolar i min stackare. Funkar utmärkt. Jag kan dock glömma att packa in folk i baksätet, men det ser jag som en fördel. Köper man stolar som har framfällningsfunktion så går det ju, men det är ju ingen sport. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
om jag köper mej ett par vanliga rally stolar, går de att fästa dom på nått sätt på orginalunderredet? Jag tänkte köpa stolar från nån gammal folkrace bil, dom verkar va rätt billiga (eller så köper man hela bilen för 1500 :) ) går de dra igenom 3-punktsbälte i en rallystol? man sitter ju så djupt i stolarna... Aldrig på en pinne att jag köper språjlans ny stolar, de kostar mej lika mkt som bilen gjorde men tack för tipsen iaf. I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
Du får bygga adaptrar med hjälp av plattjärn och lite kreativitet så går de att fästa på underredet. Det går utmärkt att dra igenom 3-punktare i riktiga stolar. Igenom med bältet på vänstersidan (förarstolen) där 4-punktarn skall gå in egentligen och in med bältesmojängen (som du klickar i bältet i) genom andra sidans hål så har du det fixat. Går att besikta med om du har gjort adaptrarna fint. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
ok, tack så mkt. det största problemet är dock 2-dörrars. måste lösa baksätesfrågan innan jag kan sätta i några stolar.. I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.