|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag som var tvungen att jobba när det var träff på Öresundsutställningen och missade allt efterlyser en månadsträff eller liknande. Behovet verkar vara stort. Första onsdagen varje månad? // Anders | |
|
Hej! Det hade varit trevligt, men onsdagar är kanske inte så lämpliga då det är träff på Mobilia för oss jänkefantaster. Synpunkter? Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Jag instämmer, men tror mer på kanske varannan F1-fri söndag! Tror absolut att intresse finns! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Det var ju kul men jag jobbar de söndagar som är F1 fria! Tycker att det är bättre med en veckodag. En kväll har man alltid över men en helgdag är man oftast uppbokad. Att jag tänkte på onsdagar var just med tanke på att många andra bilar samlas just då. BMW folket samlas för att senare sluta upp med resterande... Inga helgdagar tack... // Anders |
|
|
Har man dessutom tex första måndagen i varje månad så blir det rullande och vi som jobbar kvällar och nätter kan också vara med. Jag jobbar varannan helg tex... // Anders |
|
|
Bladh, Nej veckodag tror jag inte på. Tror att uppslutningen blir betydligt större på helgdag. De flesta vill nog "koppla av" efter en dag på jobbet/i skolan... Om man säger Första SÖNDAGEN varje månad istället då? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Håller med dig Kalle för då kan även vi som bor en bit bort komma. Var med på träffen och tycker det var jäkligt trevligt, och kommer mer än gärna om det blir fler även om det blir en stunds körning. Bor i Halmstad... men det är inget hinder för BMW-träffar i Malmö en Söndag varje månad :-) Länk |
|
|
Det finns upenbart ett stor behov att träffas och kolla på BMW-isar i Malmö, Kalles förslag med första söndagen är bra, ta inte för tidigt bara är ni snälla ;) Vet inte vad ni tycker men antingen ska man ju ta det typ vid 11 eller annars vid 17-18 tiden. Då kan man ju planera in annat för eller efter, beroende på nu vilken tid det blir..... Vilken tid jag förordar är väl uppenbart och nu på sommaren är det ju ljust lääääänge. |
|
|
Jag ger mig!!! Det är OK på en söndag också men en "rullande" söndag då och på kvällen. Vem är pigg o vaken kl 11.00 en söndag? Efter 16.00 så hinner man avsluta söndagssteken med svärföräldrarna :) // Anders |
|
| Vad sägs om en träff bara du och jag lille gulleplunken ;-) | |
|
11 på en söndag funkar å det bestämdaste INTE ;-) Däremot kan det bli trevligt framåt aftonkvisten, och även fotolägen i solnedgången :) Träffplatsen tycker iallafall jag är ganska självskriven: Öresundsutställningens parkering. Någon som oponerar? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Det har du ju sagt skulle bli av... Ska bara montera mina 17":are innan du får se min 325:a :) En liten grillning kanske? // Anders |
|
|
Kl. 16.00 första söndagen i månaden på öresundsutställningen... // Anders |
|
| Anders, du har mail! | |
|
Då ska vi räkna lite på fingrarna......... Hmmm,,Första söndagen i Maj månad är den 4 maj...nu på söndag alltså. Klockan 16.00 den 4 maj....Öresundsutställningen. Är det ett förslag som kan gälla?? |
|
|
Sail, Japp! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Ska ni ha en träff på Söndag, är intresserad missa tyvärr förra gången. | |
|
Jag är också lite intresserad, var ligger Öresundsutställningen?(inte helt haj på Malmö). Fredrik |
|
|
Jag är också intresserad, då jag missade förra gången. //Palle Länk |
|
|
Så då är alltså söndagen den 4:e maj kl 16.00 spikad? missade ju förra, *snyft* så man vill ju gärna hänga på denna gången..... V8 rockar fett! |
|
|
Tycker att vi kör på det. Jag är också ledig då. // Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.