|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Då har man fått det svart på vitt att Autohallen är en bluff-firma.Var upp på på PLUS i Tv nu på lvällen.Dom hade sålt en Volvo 855 -95 med kass Ac,turbo,länkarm och dessutom backad 10000 mil.!!!Vägrar dessutom följa ARN beslut om att ta tillbaka bilen!!! Vilka Puckon!!!!!!! | |
|
Gött mos..... Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
Bra att de stolpskotten sätts på plats ännu en gång. För er som inte förstår innebörden kan en sökning på "autohallen" rekomenderas....mycket spännande och skrämmande läsning! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Skönt att få magkänslan bekräftad då. _____ Micke Karlskrona POWER meet Länk |
|
Conny Sonnysson |
När går reprisen? |
|
Underbart att höra att de skojjarna är uthängda offentligt! __ Länk |
|
|
Men så kostade bilen säkert inte mer än 60' //Marin |
|
|
Marin: Priset kvittar väl. Här är det principen som gäller. Alla vill vi väl ha bort skojare? _____ Micke Karlskrona POWER meet Länk |
|
| Märklig attityd, "Kostar bilen "bara" 60' så är det okej att blåsa folk..." | |
| Vad det inte 85' den kostade? Såg bara slutet. | |
|
Min inställning är att om man betalar 20-30% under normalpriset, så kan man själv inse att allt inte ligger rätt till. Till och med kärringen i fiskeaffären inser att det är nått skumt då. Men, jag håller fortfarande fast vid att man får vad man betalar för. //Marin |
|
Scheckheft |
Hej, artikeln kan ni läsa här: Länk Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Slänger bara in några rader så ni får läsa min fina och för tillfället passande användarsignatur här nedan: :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
För er som tror på "man får vad man betalar för" det finns nobelpristagare som visat på motsatsen..... /Simon |
|
| Har man inte informerat om bilen, eller ännu värre, ljugit köparen rakt upp i ansiktet så spelar det ingen roll vilket pris det handlar om. | |
|
Håller med Flåklypå, priset är ointressant. /Simon |
|
Scheckheft |
Hej, alla är inte duktiga på bilar/bilpriser. Jag är så trött på den här attityden "lurad - skyll dig själv". Ett cyniskt synsätt. Rötäggen inom bilhandeln ska bort. Som Micke Olsson skriver är det en principfråga. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Håller med Scheckheft. Men att leta upp den billigaste bilen och hoppas att det är en av de bästa är lika dumt som att leta upp den dyraste och utesluta den för att man tror att det är en av de sämsta.... simon_en: Kan inte jag få något nobelpris för de raderna också? :-P Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Både Tomas och s-bok har en poäng. //Marin |
|
|
Håller med de som tycker att man inte alltid får det man betalar för. I princip så funkar det att köra med den harrangen, men i sak så är det fel. Det är ett naivt synsätt __ Länk |
|
|
Finns det ingen som köpt TV, video, möbler, kycklingfilé etc till extrapris? Fick den som köpte innan priset sänktes vad denne betalade för också. Ännu svårare att tillämpa det på beg bilar. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.