|
|
|
|---|---|
Finduz |
Har en 320 från -89 där det knappt lyser alls bland mätarna... Är det någon som har något tips? Har hört att det ska finnas nåt uppladningsbart batteri där bakom kan det va felet? tacksam för svar //Johan |
|
Har testat skruva på lysknappen? =) Vrid den åt höger så ska du få se. ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
Finduz |
jo vars den står fullt vriden åt höger!!! Är det någon som har något seriöst tips? det är faktiskt ganska jobbigt att knappt se mätarna i mörkret :) |
| Byt lampor, en skitkostnad som eventuellt ger resultat. Blev ett väldans lyft på min iaf. | |
|
Hehe. Det där ljuset till instrumenten hade jag säkert en timmes huvudbry över. Inte förän jag pratade med en föredetta ägare till bilen så löste det sig. Det var bara att vrida på ljusknappen. Tänk va borta jag var. :D Undrar vad som kan vara fel på dina lampor FINDUZ Har du råd att inte köra Tyskt? Länk |
|
|
Det kan också vara fel på själva belysningsknappen... Prova med att byta den. En gissning bara. Mvh ///Jonas BMW Club Finland #2046 Länk |
|
| testa och bara brygga förbi reostaten (lysratten)... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.