|
|
|
|---|---|
|
Ja se nu har Tyskland blivit en monarki. Här är en bil som är "ägt åv Tyska Prinsessa och är specielt tylvärkad". Det ni. Inte dåligt att hitta en tysk prinsessa minsann. Dessutom har bilen "allt", fast jag saknar M-aerokit, automatlåda m.m. OK. Det är mot min natur att börja klanka ner på annonser men någonstans går gränsen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. | |
|
Glömde dra med länken. Länk Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Satt precis och gnällde över samma annons och mening via ICQ :P Helt klart underhållande: Länk Språket påminner starkt om en viss Hässleholmares annonser.... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Inga snackare tack... ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Bmw ludde |
Ganska oförstående "Privathandlare undanbedes" Länk Schnell, Kompetent, Zuverlässig. |
| Vart går gränsen för tillåten dumhet? Som om det inte vore nog med alla läkare och advokater, nu har snacket tagit en ny dimension...tyska princessor =) Vad kommer härnäst, härskare från galaxen Zork eller nåt...baha | |
|
Bmw ludde: Inte samma annons, men det som menas med det är nog sådana som vill "Jag har en 320 -87:a med bara lite rost. Tänkte att du kunde ta den som inbyte. Jag kan lägga 5.000 emellan till och med.". Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
K.Kierkegaard: Tror det blir Darth Vader eller Spöket Laban som blir förre ägaren på min bil när jag ska sälja den. :D Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Han där med cabben.. han stavar fint.. :) | |
|
nofx16: Tror jag vet vilken du menar från Hässleholm som annonserar på blocket. Vet inte alls om han är seriös..han använder sig av olika namn varje gång i annonserna men det är alltid samma mobilnummer. Importerar cirka 10 BMW bilar varje månad. Läser man annonserna verkar det inte speciellt seriöst med tanke på stavningen. En polare ringde på en annons och han lät lite skum. Här är några av de många bilannonserna som han brukar ha ute.(för tillfället bara 3 inne) Länk Länk Länk Cupej är ett vanligt förekommande ord =) /D |
|
Bmw ludde |
Haglund2306: Ok, såg lite komiskt ut bara =) Schnell, Kompetent, Zuverlässig. |
Deliq |
Det finns faktiskt "ädlingar" från de gamla förbundsstaterna, inte för att dessa bilar på något sätt skulle vara bättre än andra men en tysk prinsessa kan faktiskt existera, dock inte som någon officiell statsperson. F ö så var prins Leopold av Bayern en riktigt duktig racerförare på sent 70- och tidigt 80-tal. Har t o m för mig att han körde BMW... M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Finns det verkligen 316is? Inte va? Länk En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
Deliq: Han körde STW-cupen i en BMW för några år sedan. /T.P. Länk |
|
|
Visst finns det tyska prinsar och prinsessor men om detta gör en bil mer intressant är väl en annan fråga... _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
|
Hehe =) "Mill kontrol" det måste vara snäppet ännu vassare än "launchcontol" eller?? ;-) Underbart! Clintan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.