|
|
|
|---|---|
|
Hej, är på G att köpa en 520i -88. Och jag undrar vad ni tycker om detta exemplar. Rent prismässigt alltså? Jag kan prisbilden för E34, men undrar över era spontana reaktioner? BMW 520i -88. 24000 mil. Sv-såld. Ny-bes. och ny-skattad. Taklucka, radio, träratt, träknopp och el-speglar. 15" och 17" 100+ alufälgar. Vinterdäck. Ifylld service bok. Kammrem bytt vid cirka 18000 mil, bussningar i bakvagnen också bytta. Jag var och provade bilen idag och den gick mycket bra. Motorn gick exakt så som den skulle. Bilen kändes dock slö jämfört med min 323, inte helt oväntat antar jag =) Ingen rost alls på kaross vad jag kunde se. Diamantsvart metallic är färgen. Jag skulle få den för 16000 kr inkl 17"-fälgar. Vad säger ni om det priset? Ibland när jag saknar henne klickar jag här: Länk | |
|
Köp!! :) Men betänk att kamremmen bör bytas OMEDELBART! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jo, den var tydligen bytt för två år sedan vid 18000 mil, så det är ju bra att det inte var fem-sex år sedan den byttes. Gummi är ju färskvara. Om det blir köp så får det bli kamremsbyte. Vi får väl se hur det blir med min 323i. Vill ju ha något modernare Ibland när jag saknar henne klickar jag här: Länk |
|
|
tompas, Synd att det inte blev av något med VW-bussen :-D Även jag suktar efter lite modernare doningar och mer komfort=E34. Återstår att se när! Lycka till! |
|
|
Ja, bussen skulle man haft! Om jag skulle få 520'n så får du köpa den av mig när jag tröttnat på den, vilket antagligen skulle bli rätt snart ;D Ibland när jag saknar henne klickar jag här: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.