|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om du får fram alla värden i displayen, hur skall du kunna ställa in tex färdsträckan? Borde ju iofs gå att pilla dit en beggad konsoldisplay. Skall bli MYCKET intressant att få reda på om det funkar! Om det gör det gissar jag att BMW kommer att sälja många spakar den närmsta tiden. Dock ej till mig.. har redan BC, TV/Navi. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Det finns två varianter på OBC: den lilla enkla ( som troligen sitter i alla bilar då om detta lyckas..) med temp,snittförbrukn, kvarvarande kör sträcka på soppan i tanken,snitt fart (Dvs den BC som beskrivs i huvudinstruktions boken ) Sen finns det alla varianter med navi, stand hezuing stand luftung och allt annat lattjo, kräver MID/skärm och troligen mer data burkar i bilen Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
Ny blinkers arm på plats ( 61 31 8 352 172) men inte f-n gick det .... nya tag ...återkommer..... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
Kör hårt.. jag e nyfiken som bara den... ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Nyfiken gul å blå här också. Håller tummarna för att det ska funka. Skulle va jäkligt kul om det gjorde det. |
|
| G-M: Hur gick det. Eller har jag missat nån ny tråd i ämnet? | |
|
Jag är inne i den viktiga formsvacketräningen för tillfället, återkommer i ärendet när det blir vår och varmt, Doc Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Gasar-Magnus: Hur gick det? Min far berättade att han har fått liknande problem på sin E46 325i-01, färddatorn har fastnat på yttertemp. Jag har inte kollat på bilen ännu, med jag misstänker att det är dags för ett spakbyte. Jag ska i alla fall prova med en batteri-reset. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hva skjedde? - norrmannen |
|
|
inte mycket tyvärr, jag skall åka in på BMW i veckan för er skull... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| uppdatering tack | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.