|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag ska till att montera ett extraktor på min m20 b27 motor, dvs en eta motor, som jag har renoverat i vinter. Till problemet, jag har monterat oljekylare på motorn, men när jag ska till att montera extraktorn så tar filtret i rören...)= Kan någon vis själ svara på om det går att vrida filterhållaren ett ½ varv så att filtret pekar åt motsatt håll?? Om det går så är saken biff!Teoretiskt sett så borde det ju inte spela någon roll, men jag vill vara säker innan jag gör ingreppet..(= Hoppas på svar omgående. MvH Jonas Ö | |
|
Vet inte om ja fattat riktigt rätt! Men d visar sig Jag montera ett extraktor på min gamla 325:a å den var d oljekylning på. Men då tog extraktorn i rören har ja för mig. Ja bytte bara plats på dom har ja för mig, eller snurra dom. Men ja fick byta o-ringar där på samma gång för d börja läcka vid start! D ska gå på nå vis ivf.. |
|
|
Tjena!! Jag har inte riktigt samma problem som du hade. Förmodar att dom rör du pratar om e dom som sitter på slangarna till oljekylaren...men dom rör jag dillar om är extraktorrören..(= Alltså extraktorn tar i oljefiltret. men om det skulle gå att vrida hela filterhållaren ett ½ varv så skulle problemet vara ur världen...rent praktiskt så går det ju men om det sedan funkar med oljetryck mm.mm e ju en annan fråga... Hoppas på svar!! MvH Jonas Ö |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.