|
|
|
|---|---|
|
Hörde idag att BMW grupen har ändrat sina priser på reservdelar och tilbehör så att dem ligger på samma nivå som BMW har i tyskland! KUL!!!! Jag firade det med att köpa en BMW pin för 14kr. Den kostade 21.50 innan sänkningen ;-) _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Grattis till fyndet ! ;) Så det gäller ALLT alltså ? |
|
| hahaha, ska man investera nu kanske el;) | |
|
Tur att man ska lämna in bilen på service snart då, så man kommer billigare undan om dem hittar oväntade fel än om man lämnat in den för några veckor sedan. Vore trevligt om procentsatsen är den samma på alla sänkningar: 34 % på en bmw-pin = 34% billigare fälgar ?? ;)) |
|
|
bmw320i// Eller så blir även dom 7,50:- billigare ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| haha, ja då blir det till att fynda fälgar både till sommar- och vinterdäcken ! ;) | |
|
Ja du om dom har sänkt vill jag inte veta hur mycket våra insider bak på våran 850iA skulle kosta, i dagsläget ligger dom på 5800:-/st. 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
jag hörde faktiskt att visa delar som var dyrare i tyskland som t.ex bromsbelägg blev även dyrare i Sverige... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| När jag bokade tid för service igår insåg jag att priset sjunkit med 200 kronor sen jag ringde o frågade om priset för en och en halv vecka sedan, trevligt ! 11%ig sänkning :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.