AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
617

Annons Bmw 325

Hej!
Satt å kolla runt lite på bmw och hittade denna annons!

Länk

Verkar den vara seriös?
Måste påpeka att jag gillar effektökningen mannen i fråga har lyckats få till genom ett ingrepp kallat sportluftfilter, hela 15hk!

An assault on a man's BMW is like an assault on the man himself!
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Är det inte så at sportluftfilter inte ger nån speciell effekt utan chip? Tycker 150000 för en 3-1-8 (!!), tio år gammal är på tok för mycket.. Det är cab, men dock..

Värsting cab, Värsta stereon, Värsting-Alarm.. tryck i den annonsen *s*
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Det var väl ingen 318, det var väl en 325?
Ei
656
Eivind
Sorry :) my mistake.. läste så snabbt! om seden det stog nåt med 18 i annonstexten.. då var inte priset det värsta man har sätt *s*
Att säljaren är 18 år i sinnet är det inget tal om.
Att sport luft filter skapar något annat än Placebo effekt är ganska uttjatat vid detta laget.
Jag tycker spontant att 150 k för denna bilen är för mycket.
Man får en e46 328 för 10 k till. och då e den smetad med utrustnign samt gått under 10 k mil.

Du får även en tidig e36 m3 i riktigt toppskick för dessa pengarna.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
Ei
656
Eivind
Instämmer med dig wendtan. At en cab är dyrare änn en normal bil er okej. Men, dubbelt så mycket.. aldrig om jag ville köpt det. En säljare som använder "värsting" så mycket, och även skriver annonsen som det var en bok anser jag som lite tveksam. Sejer inte han är det, men det är det första jag tänker..

Btw. vad är "värsting-larm" ? Är det något bara han har? Lättare och uppge märke.. tex. Cobra, DEFA etc.
Säljaren är kär i bilen.
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Det är ju för mycket pengar för en 93:a!

Man kan väl betrakta det som en Värstingannons.. :)
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Har ni tänkt på det, att många använder ordet "värst", det är ju det som är riktigt illa och dåligt!

Killen har altså marknades sämsta larm, en stereo som låter kass osv ;P

Det var bara en tanke som har funnits länge i mitt huvud! (Så ta inte detta inlägget så seriöst)
hehe

ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Jag har set värre annons, 325 E30 som har fått efekten höjd till 210 hk med, sport filter, avgassystem, annan grenrör! Jag kommer inte ihåg om bilen var chippad eller inte.

Mvh Abbe

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.