|
|
|
|---|---|
| Någon som vet var det finns en billig lackerare i Blekinge eller i närheten. Jag gör allt förarbete själv så den behöver endast lackas. Det börjar bli lite kris... | |
|
En till med 999. trevligt! =) Nästan samma modell också! |
|
|
Det skall finnas en i Ronneby som skall vara bra. Tror det var han som lackade polaren VW Golf efter inbrottsförsök och det blev bra så vitt jag kan se. Har tyvärr inte namnet... Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
| Skulle du kunna försöka fixa fram namnet? Har ringt runt till några i Karlshamn men dom var för dyra. | |
|
Japp, jag skall undersöka det hela. Återkommer. Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
jag tycker att du skall ringa till Bergs lack i Norje han är en mycket mycket bra lackerare och tar inga fantasipriser på sitt jobb heller.Lycka till!! BMW FOR EVER!!! |
|
| Ingen annan som vet någon... | |
|
Tyvärr har jag inte fått tag på killen... Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
Det finns ett garage i Bränteknuva (norr o Kna) där en kille lackar och har sig, står alltid bilar utanför, det är rätt nytt. Vem/firma som har det vet jag inte men kan kanske vara värt att kolla upp? Väldigt anonymt det står "Carant" eller liknande på nån skorsten och jag gissar på att det bara är något "fläkt märke". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.