|
|
|
|---|---|
|
Vart kan man köpa ///M3 märken på internet??? O andra ///M prylar... //D | |
| www.m-styling.se tror jag har de.. | |
|
Länk har dom :) BMW är mer än bil - Det är passion |
|
|
Inte ///M3, men detta : Länk Hoppas inte du skall ///M3 på en 316 *L* |
|
| Men danne.... Du kan juinte sätta det där på din 316i.... om du hade haft en 320 iaf.... Aja, huvudsaken de ser bra ut..=) | |
|
Jo huvudsaken det ser bra ut... Får väl ta o köpa en ///M3 när man har råd.. Får vara en WANNABE så länge ha ha. //D |
|
| Alla måste få lov at göra vad dom vil, men jag ville aldrig satt M3 märke på min 325:a .. Mer utsatt för stölder (troligen).. tråkigt å förlora race med andra.. kommer säkert en massa #"¤" volvo-snubbar å skryter av av dom raceade i från en M3... | |
|
Eivind: Helt rätt! Det är sånt som gör det mindre kul att vara ägare till en äkta M3, M3 har nästan blivit lite av "dussinbil", finns massor - kanske hälften är wannabes, hur som helst så har försäkringarna skjutit i höjden pga att det finns för många och det är skadedrabbat värre för dessa klasser - tyvärr. |
|
|
Brorsan tänkte använda motsatt teknikk.. sätta ett 316 märke på en E30 325:a.. dom som försöker rejsa får då en liten överaskning.. hehe! Fast om jag hadde haft en äkta M3, hadde jag gett f-n i om folk trodde det var en fejk. så lenge jag vet vilken motor det sitter i bilen spelar det inga roll vad andra måste tro :) |
|
| Eftersom detta är min första bil så kan det vara sooft att den ser ball ut.. ha ha | |
|
Jag tycker det är djupt kränkande att sätta på M3-emblem på en icke M-bil gentemot andra BMW-ägare. M-märke är helt OK. Alltså M-tech-märkning om man har M-techprylar i bilen, men M3:märke på en 316 är djupt pinsamt. Finns en här i stan som åker omkring med en 318is E36 Coupé dakargul med M3 Racing på framrutestreamern. Sugrör bak, M3-kjolar och -speglar, men inte fronten och inte listerna. Hade nog sagt ett par sanningens ord om jag hade fått anledning att prata med honom. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
AIex |
Man skämmer så klart ut M3an om man sätter ut ett M3 märke på en 318 typ men som hagglund sa så kan man sätta ett M märke bara ;) Mvh/Alex |
|
M-tech tycker jag oxo är okej, men inte M3. Det blir som å gå rundt med en Polo Sport tröja från piratmarknaden i Asien ;) Haglund2306: den har jag inte sätt änn..fast har inte kört så mycket här i stan (pga ingen bil i sverige innan jag fikk min E36) |
|
|
he he instämmer helt med Eivind..... |
|
|
Eivind: Tro mig. Du kommer se honom snart. Djupt pinsam kille som verkligen tror att han åker omkring i en M3:a. Snygga 15" original ekerfälgar hade han förra året också. Hur det är i år vet jag inte dock. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Får jag ser honom på en mack eller nån ting.. Fråga hur många hestar hans "M3:a" har tex.. Haha!! | |
| Om jag får se.. skall det stå. Samma det. Den här tråden borde väl egentligen ligga under "styling"..? | |
|
Jo men denna tråd blev bortagen från styling förut :(. JO men jag ska nog bara sätta på ett ///M märke antar jag. Det verkar mest OK som det verkar här. Har ju i alla fall M3 speglar MRatt. 17 tummare, vinge, Alu nät, annat avgassystem. Så det e inge sugrörs moppe.. Nog för att det sitter en symaskins motor i den men men ha haha ha.............. de e ju min första bil.. //D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.