AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
444

///M3 märken vart?

Visa användare
54
xzelll
318i sedan -99
Vart kan man köpa ///M3 märken på internet??? O andra ///M prylar...
//D
X-
375
X-ray
325i -87
www.m-styling.se tror jag har de..
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Länk har dom :)

BMW är mer än bil - Det är passion
Ei
656
Eivind
Inte ///M3, men detta : Länk

Hoppas inte du skall ///M3 på en 316 *L*
ke
9
kentafinell
M3 Cab 02
Men danne.... Du kan juinte sätta det där på din 316i.... om du hade haft en 320 iaf.... Aja, huvudsaken de ser bra ut..=)
Visa användare
54
xzelll
318i sedan -99
Jo huvudsaken det ser bra ut... Får väl ta o köpa en ///M3 när man har råd.. Får vara en WANNABE så länge ha ha.
//D
Ei
656
Eivind
Alla måste få lov at göra vad dom vil, men jag ville aldrig satt M3 märke på min 325:a .. Mer utsatt för stölder (troligen).. tråkigt å förlora race med andra.. kommer säkert en massa #"¤" volvo-snubbar å skryter av av dom raceade i från en M3...
Eivind:
Helt rätt!
Det är sånt som gör det mindre kul att vara ägare till en äkta M3, M3 har nästan blivit lite av "dussinbil", finns massor - kanske hälften är wannabes, hur som helst så har försäkringarna skjutit i höjden pga att det finns för många och det är skadedrabbat värre för dessa klasser - tyvärr.
Ei
656
Eivind
Brorsan tänkte använda motsatt teknikk.. sätta ett 316 märke på en E30 325:a.. dom som försöker rejsa får då en liten överaskning.. hehe!
Fast om jag hadde haft en äkta M3, hadde jag gett f-n i om folk trodde det var en fejk. så lenge jag vet vilken motor det sitter i bilen spelar det inga roll vad andra måste tro :)
Visa användare
54
xzelll
318i sedan -99
Eftersom detta är min första bil så kan det vara sooft att den ser ball ut.. ha ha
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Jag tycker det är djupt kränkande att sätta på M3-emblem på en icke M-bil gentemot andra BMW-ägare. M-märke är helt OK. Alltså M-tech-märkning om man har M-techprylar i bilen, men M3:märke på en 316 är djupt pinsamt.
Finns en här i stan som åker omkring med en 318is E36 Coupé dakargul med M3 Racing på framrutestreamern. Sugrör bak, M3-kjolar och -speglar, men inte fronten och inte listerna.
Hade nog sagt ett par sanningens ord om jag hade fått anledning att prata med honom.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
AIex
Man skämmer så klart ut M3an om man sätter ut ett M3 märke på en 318 typ men som hagglund sa så kan man sätta ett M märke bara ;)

Mvh/Alex
Ei
656
Eivind
M-tech tycker jag oxo är okej, men inte M3. Det blir som å gå rundt med en Polo Sport tröja från piratmarknaden i Asien ;)

Haglund2306: den har jag inte sätt änn..fast har inte kört så mycket här i stan (pga ingen bil i sverige innan jag fikk min E36)
ta
90
tach
E36 325i
he he instämmer helt med Eivind.....

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Eivind:

Tro mig. Du kommer se honom snart. Djupt pinsam kille som verkligen tror att han åker omkring i en M3:a. Snygga 15" original ekerfälgar hade han förra året också. Hur det är i år vet jag inte dock.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Ei
656
Eivind
Får jag ser honom på en mack eller nån ting.. Fråga hur många hestar hans "M3:a" har tex.. Haha!!
Ei
656
Eivind
Om jag får se.. skall det stå. Samma det. Den här tråden borde väl egentligen ligga under "styling"..?
Visa användare
54
xzelll
318i sedan -99
Jo men denna tråd blev bortagen från styling förut :(.
JO men jag ska nog bara sätta på ett ///M märke antar jag. Det verkar mest OK som det verkar här. Har ju i alla fall M3 speglar MRatt. 17 tummare, vinge, Alu nät, annat avgassystem. Så det e inge sugrörs moppe.. Nog för att det sitter en symaskins motor i den men men ha haha ha.............. de e ju min första bil..
//D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.