|
|
|
|---|---|
|
BMWs fälgalternativ till nya e60: Länk Kan också tipsa om följade URL för en mängd bilder på nya e60 för den som inte redan sett dem: Länk Nya 5:an är helt otroligt vacker i designen tycker undertecknad. | |
chrille70 |
Jag gillar också nya femman skarpt. Kul att BMW vågar ta ut svängarna. Linjerna är både skarpa och kliniskt rena. Rent ögongodis. E60-karossen blir bara snyggare och snyggare för varje gång man ser den och min gissning är att det här är en bildesign som kommer att stå sig länge. Den är sig själv, helt enkelt, och känns fräsch och nyskapande utan att vara alltför kontroversiell. Nu väntar man bara på E60 Touring, nån som vet när den kommer? Till våren eller? (Än om E39 Touring är en fantastisk bil var det en smula orutinerat att ha köpt en sprillans ny för en månad sen...) /C |
| Instämmer, tycker också att den blir snyggare och snyggare för varje gång man ser den... | |
|
Oj, nu sjönk produktiviteten i konsultverkstan! Vilka grymma bilder - nu är det bara att åka och provköra och beställa. Nån som vet när 545 kommer till Svedala? Tack för länken. My Bimmer is my mistress |
|
chrille70 |
Tretretti, enligt BMW:s pressmeddelande kommer modellprogrammet att kompletteras med 545i och 525i "till hösten". |
|
Halloj! Såg en demobil av den nya 5-serien åka förbi i Påsk när jag var på Nurburgring. Den är ännu snyggare i verkligheten, en sån får det bli så småningom!!! Mvh Fred Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.. |
|
| Nya femman är definitivt det fulaste BMW någonsin har skapat. Förstår inte hur någon kan kalla detta missfoster för ögongodis!! | |
| Pete: Kom ihåg att samma sak sades om den modellen du har när den kom ! Hur många tycker den är ful idag ? Innovativ design tar oftast längre tid att acceptera men känns också fräschare längre än en "feg" design, typ Audi A4... | |
|
Tycker också att det verkar vara en lyckad design (väntar med det definitiva utlåtandet tills jag sett bilen "live"). Tror att man tröttnat väldigt fort på E60:n om Bmw "bara" rundat av hörnen på en E39:a. Resultatet skulle ju i så fall egentligen varit en ännu halare E34... För att vinna måste man våga ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.