|
|
|
|---|---|
Vertical mind |
Kollade runt lite men hittade inget svar på detta; Jag har en E34 med Nivåreglering och jag vill sänka den en aning. (ca 30 mm) Enda problemet är att alla satser jag sett/hittat till E34 med Nivå, sänker mer fram än bak. Jag vill ha lika. Var hittar jag en sådan sats? Är det nivåregleringen som stökar till det och i så fall, kan man koppla bort den? Denhär threaden (Länk visar på ett knep som tydligen skall fungera men hur säkert är det att genomföra? Tackar på förhand // Johan V8 Power |
|
Låt den sänka mer fram....så fyller det hjulhuset lika mycket fram som bak... mvh PH |
|
|
Gissar på att den är högre bak än fram orginal. Och man brukar alltid sänka mer fram för både stuk och look. men om du har bestämmt dej för lika mkt så kör på de, tippsar lite bara.. I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
Vertical mind |
Ok, så tipse5t är mer framän bak. Men som det är nu så är ju bilen redan högre bak är fram och omjag monterar 30 mm sänkning fram och 10 mm bak så blir bakändan ännu högre i förhållande till fram. Det är därför jag vill ha samm sänkning fram som bak. Några tips om vem/var jag ska ringa? // Johan V8 Power |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.