|
|
|
|---|---|
|
Är det rätt prisklass på denna ? Bilen ser bra ut, men jag har bara tittat på den utvändigt. Någon som vet om det är en sexa eller lilla åttan ? Är inte själv så insatt i modellen. Några svaga punkter ? Kan vara bra att veta, tänkte ta en närmare titt på bilen i veckan. | |
|
glömde länken! Länk // Martin |
|
| Lilla åttan sitter i en sådan. Ser fin ut på bild... Miltalet skulle jag vara väldigt skeptisk emot. Men det är skicket som avgör före miltalet! Kollas noga bör lådan, att den växlar som den ska både kall som varm och att all eletronik funkar. Det verkar bara vara vanlig AC eftersom den har vred och inte digital tempinställning, men detta är jag inte säker på. Jag tycker i allafall att man ska titta på några sådana bilar innan man bestämmer sig för vilken man vill ha. För det där priset får man ju också 740 med den större åttan... Lycka till med bilvalet! /Janne | |
| den har Ac ej Acc. | |
|
alldeles för klent utrustad!!!! blir svårsåld tror jag, speciellt när man ska sälja den privat. om du letar efter en 7.a (rekomenderas) ta en som har mer utr.! o stirra inte blint på milen och fälgarna. det finns massor av 730,740 som har betydligt mer fin utrustning. för ca samma peng. Lycka till. |
|
Scheckheft |
Hej, instämmer i föregående talare; snikutrustad för att vara en lyxbil. Priset på tok för högt. I bilen sitter en treliters V8 på 218hk. Mitt råd: avvakta tills det dyker upp något annat. Angående svaga punkter: använd sökfunktionen och skriv: V8 och 730" eller 740. Mycket läsning. Lycka till Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.