AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
440

Där försvann det inlägget... ???????

Godagens, eller Gokväll kanske man bör säga... :-)

Såg för ca 20 minuter sedan att "Koffe" hade skrivit ett inlägg till BMWPower ang att inläggs tages bort hipp som happ. Jag har inte märkt mkt av detta men iallafall. "Koffe" ville ha en förklaring för detta från (Webmaster) men inlägget tog bort iallafall. Trots att koffe förklarade sig tydligt så struntar man i att ge ett svar. (Lite dålig stil) Jag har absolut inget emot forumet eller BmwPower.nu (tvärt om). Utan denna hemsidan skulle jag inte klara vardagen :) Tycker bara att det vore lite enklare att någon förklarade varför inlägg tages bort, bara sådär? Hoppas ingen tar illa upp för detta.

Med väldigt vänliga hälsningar

Tobias
Ko
663
Koffe
320iC -93
Tack Toby!

Alltid kul att nån reagerar =)

Väntar fortfarande på svar från webmaster eller annan berörd person dock!

//Koffe
Haha, vänta inte för länge dock.... :)

Mvh Tobias
>>> Koffe >>> Tobias 320i-94
Som Ni säkert förstår så får vi in mellan 200-300 inlägg om dagen, som ska läsas igenom. Då en del trådar har en tråkig egenhet att "spåra ur", tar vi oss friheten att ta bort hela tråden. Även om de flesta inläggen är helt OK. Vi måste det då tråden annars skulle kunna fortsätta i evigheter. När man tex skriver om hur man ska andväda baseball trän på andra tycker Vi att det spårar ur. Om Ni läser reglerna för forumet så förstår Ni säkert att vi har all rätt att ta bort vilka inlägg och trådar som vi finner på något sätt anstötande. Hoppas denna tråd tar slut med detta inlägg, maila ngn av oss på BMWPower om Du/Ni vill ha ytterligare förklaring. Det borde du kanske ha gjort direkt "Koffe". Då hade du fått ett snabbare svar.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.