|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Min 325:a gör 0-100 km/h på 8 sek blankt.tänkte bara höra vad era 325:er gör. | |
|
Min gör straxt under 8 mätt med tidtagarur och på mätarn, inte så exekt mao...men men =) Bilen är helt original. ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
ok,då får jag ut å gasa lite te då å komma ner en bete under 8=) du vet inte nån som vill köpa 325:a E30 |
|
betriebsanleitung1 |
Spinner på 3an utan fullgasväxling,omöjligt |
| då får väll jag vara värst då!!!!!Min spinner på R-5..(not) | |
|
Pechy: hehe det blir nog inte så exakt med min metod... Tror inte det tyvärr...Pris? betriebsanleitung1: Menar inte att den släpper så det blir rökridå, utan att den ritar 1 meter svarta sträck när man släpeer kopplingen efter växling 1-2 och 2-3. INTE fullgasväxling! Kan filma och lägga upp om du inte tror på det. ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
| omkring 43000:-...måste bli av med den..har inte råd att ha den kavar.tyvärr.. | |
| Har köpt 325:a nu. Man måste veta hur den ska köras för att den skall vara snabb har jag märkt. 4500-6000 varv går den riktigt bra. | |
|
GRATTIS!!!! välkommen till 325 klubben =) lycka till i framtiden me den, hoppas ni får en bra tid tillsammans =) I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
Tycker att 325:an går väldigt bra under 4500rpm De e ju bra drag hela vägen...men d beror ju på vad man jämför med |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.