|
|
|
|---|---|
|
Hej. Trots massiva protester på BMWPower chatten igår så begav jag mig till Biltema idag för att köpa diverse delar till min nyinköpta E30. Bla köpte jag; tändstift, färg, oljefilter,bilramp, luftfilter och bilklädsel. Dock föll jag för grupptrycket angående oljan. Jag bara fick inte köpa olja. Folk rekommenderade mig att behålla den jag hade ist... =) Så, i morrn så blir det att åka till Volvo(!)Q8 och köpa olja till extrapris, nämligen 99:- för 4 liter EXTRAPLUS 10W-40 delsyntet. =) Synpunkter? /Edvard BMW CS # 4503 | |
| Hmm Är det till e30n så okey men till m3an FY | |
|
Bra att du tog dit förnuft till fånga angående oljan iaf,mitt tjat lönade sig iaf lite =) D är fegt o släppa gasen! |
|
| Frågan är om 4 liter olja för 99 kr är så mycket bättre än att köpa biltemaolja... | |
|
Biltemaolja är bra olja, man samarbetar nämligen med en av de största oljeproducenterna. Jag köper hellre olja det står Biltema på för 40:-/l än Castrololja för 100:-/l |
|
powsgli |
Snälla! Den här diskussionen har pågått sedan i maj i forumet för samtliga BMW-modeller. Låt det nu vila i frid!! |
|
Hej igen. Ordinarie pris på oljan var 279:- så nog tror jag den var ganska bra. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
BeeMWe playboy |
bumper mycket 318 till salu d senaste dagarna... Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
suck biltemas olja är renad spillolja,skulle aldrig köpa slitage delar där,har sett förmycket av deras grejor paja osv. D är fegt o släppa gasen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.