|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni? Jag har en uppsättning M3-skivor på G från staterna, men passar dom? Det borde ju vara samma, fast bilarna har helt olika maskiner... nån som en susning? Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti | |
|
328-Johan: Inte direkt ett svar men på E46 M3 är det *inte* samma skivor. Lite OT: Johan jag har frågat i en annan tråd om de mattor broderat med M3 som du har finns som "standard" hos alla BMW återförsäljare i US? Och kanske ocks om du sett dem till E46 M# eller en pekare till någon återförsäljare som har accessories on-line? |
|
|
Tyvärr säljs dom inte online, man måste köpa inna da store. Vet inte om de finns till E46:an, men det borde dom absolut ha. Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
| Jo, jag vet att det finns endast om man går in själv ;) Har tidigare varit ett halvdussin gånger per år så det var därför jag undrade till nästa gång. | |
|
Det är samma skiva på US 3.0, 3.2 och euro 3.0 men dom har inte flytande nav som euro 3.2:an har. ______________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
så då menar du att dom passar? heeelt säker? Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Koni Helt säkert! Kollade och det är samma skivor på US 3.0, 3.2 och den europeiska 3.0. Stämmer oxå att E46:an inte har samma skivor i EU som USA., vet någon varför? Trodde det bara var avgasreningen som skilde de åt, EU och USA modellerna. ///Nicklas BMWCS# 4748 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.