|
|
|
|---|---|
|
Är det kretskortet med SI-batterierna som styr följande funktioner Hastighet,varv,temp,förbrukning,bränsle o servicelampor. Just nu funkar bara bränsle o varv T.F | |
|
Kan inte svara på din fråga men har du provat rycka i sladarna? På min vara det någrå kall lödningar, tog upp panelen och förbätrade smatliga ingånde kablar så funkade allt. ____ En bil skall ha minst 6 burkar Länk |
|
|
Ja mitt krets kort är helt slut(oxiderat o bränt) men det jag var nyfiken på är om även hastighets mätaren drivs av detta kort. Har provat o byta hela instrument huset(ett annat begagnat) men enda skillnaden blev att tempmätaren också funkade men inte hastighet T.F |
|
|
Var sitter kretskortet? Och hur får man ut instrumenthuset föbri ratten? På min blir siffrorna för mätarställning, tripp och växelindikator otydliga när det blir varmt, borde väl kunna vara lödningarna som är dåliga? M v h Patric |
|
| Allt utom tripp och km räknaren fick mega spel i min bil, dvs hastighets-, temp-, varv-, förbruknings- och bensinmätare. Efter att jag bytte kondningar på Si kortet funkar allt perfekt. | |
|
har du originalratt kan det gå att lirka mätarhuset förbi ratten, men har du sportratt måste du bort med ratten för att kunna få ut mätarhuset. Mvh Björn |
|
|
Allt går vad jag vet genom kortet.... ____ #232 E28registret web: Länk Länk |
|
|
Tackar för svaren. T.F |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.