|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Starre, Guess what....? You've got MAIL :-)) Hosse, Har gett upp tanken på att övertala far att köpa BMW...det kommer inte gå denna gång :( Däremot försöker jag få honom att förstå att han byter NED sig om han säljer sin nuvarande S**B 9000CDE -93 (ägt den sedan 95) till förmån för en F**ia. Nog om detta, vill inte förstöra tråden mer! Alla med inputs i ämnet: maila gärna :) wolv, Där sade du det som jag försökte få fram innan angående att definiera en Entusiast! (Tog mig 20 meningar, tog dig 3 :-D) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
nofx16: Då är vi överens hehe Men det är väl aldrig fel att lägga ut texten lite, det blir ju trevligare då :) __ Länk |
|
|
Verkar vara många här inne som kör bmw för att vara exklusiva å fläshiga...och som tycker d e tråkigt ifall alla skulle köra runt i en bmw. De skiter då ja fulltändigt i. Ja kör min bmw för d e en jävla rolig bil |
|
chrille70 |
Jag kör BMW för att jag tycker det är fina bilar OCH för att jag inte vil ha en likadan bil som alla andra. Därför tycker jag att det vore trist om "alla" skulle köra runt i en BMW. Men i så fall skulle jag ändå fortsätta köra bumse... :) |
|
ctg_putte; Klart image är en faktor för många också. Ser inget negativt i att vara stolt över bilen sin. Det är väl därför man lägger ut bilder på bilen sin på nätet och i gallerier? Är man entusiastisk för bilen sin är man antagligen stolt över bilen sin. nofx16; Vet vad du menar. Pappa prövade och prutade på en underbar BMW 730 -97 länge, men slutade tyvärr med en SAAB 9000 aero... Men den här gången var det nära! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Ser inget fel i att folk köper en bil för att dom vill "synas" eller för att dom vill ha ett visst märke. Detta kan man göra dels för att man är "märkes fanatiker" men det kan också vara ett sätt att visa att man har pengar osv osv. Detta har jag fått höra väldigt mkt sen jag bytte bil, folk tror hela tiden att jag köpt en porsche för att impa på andra. FEL FEL FEL !!! Mitt största intresse i livet är bilar & jag köpte en bil som tilltalade mig & mina sinnen, hade mitt ex med vid provkörningen & hon sa efteråt. - Jag har aldrig sett dig le så mkt som när du körde bostern. Den bilen gör mig glad när jag ser på den & framförsllt när jag kör den & på samma sätt har jag tidigare valt mina BMW:ar också. För mig är inte bilen bara ett nytto fordon, för mig är bilen ett intresse &en stor glädje källa. BMW bilar har gett mig mkt glädje sen jag fick körkort & jag har verkligen tagit dom till mitt hjärta, precis som Porsche har gjort efter alla år på banan med pappa. Kan säga att jag tänkte köpt en SLK innan det blev Boxster, men efter att ha provat alla motor alternativ så avstod jag, för det må vara en mkt välbyggd & fin bil, men den gav mig INGEN körglädje. Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Jag tror att folk som väljer bil efter smak & tycke, å inte för att ta sig från A till B e litet av en entusiast.. eller vad man nu ska kalla det..bilälskare kanske.. ett litet kul inlägg... jag skulle åka te minuten för att hämta pengar (lönefredag) å det var bra många som stog parkerade där... i stort sett alla hade volvo 740..haha.. dom kollade en hel del när man kom med bimmern... :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.